4-Б клас 27.04-30.04
Математика
Дата
Завдання
27.04
Розглянути № 968(усно), 969(усно),
Виконати№ 970, 975
С. 153-
154
28.04
Розглянути № 978(усно),981(усно)
Виконати №979,982
С.154-
155
29.04
Розглянути № 987(усно),990(усно),991(усно)
Виконати №988, 992, 995
С.155-
156
Українська мова
Дата
Завдання
27.04
Впр.418 тестові завдання,
Виконати завдання 4, дібрати
до дієслова
почув прислівники,
що відповідають на питання як?, коли? де?
С. 184
28.04
Впр 419(спишіть перший абзац
тексту,
розкриваючи дужки,
підкресліть дієслова,визначте час,
особу й число). Випишіть
прислівники з
виділеного речення
та з третього та четвертого
абзаців.
С. 185
29.04
Впр 359(повторення) додайте
до основи дієслів
закінчення 3-ї
особи множини теперішнього
часу для
цього пригадайте правила с.155
С. 157
30.04
Впр.368, прочитайте вправу,
перекажіть, виконайте
завдання до вправи,
повторіть правила с152
С. 161
Літературне читання
28.04
В. Нестайко. Шура і Шурко. Читати
і переказувати.
Хто такі Шура і Шурко?Якими
ти їх уявляєш?
С.160-
162
29.04
В.Нестайко. Шура і Шурко. Як
розвивалися стосунки Шури Шурка? Як би ви продовжили оповідання?
С.163-
166
30.04
М.Чумарна. Казка про друга.
Куди потрапив хлопчик? Як
виглядала планета?
Над чим замислився герой?
С.166-
168
Природознавство
29.04
Яка природа в Поліссі? Які
рослини і тварини Полісся
потребують допомоги?
Чи хотілось би тобі побувати
в Поліссі?
Обґрунтуй свою відповідь (3-4
речення)
С.149-
151
30.04
Як природа зони
мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини?
С.152-
154
Інформатика
29.04
Опрацювати за
підручником. Виконати завдання с.148
С.145-
147
4-Б клас 21.04-24.04
Математика
21.04
Розглянути №943(усно),
Виконати 946 (спочатку знайти масу цілого кексу, пригадайте як знаходити число за його
дробом),
948 (розв’яжіть задачу),
949 (обчислити 1 стовпчик)
С.150-151
22.04
Розглянути№952(усно)
Виконати 953,
956(пригадайте
поняття периметр, площа),
957(обчислити
приклади)
С.151-152
24.04
Розглянути №959(усно),
Виконати 960(обчислити приклади),
961(скласти вираз і обчислити його),
967 (розв’язати задачу)
С.152-153
Українська мова
21.04
Впр 412 (тестові
завдання письмово),
Впр413.
Спишіть текст, уставляючи
пропущені букви.
С.180-181
22.04
Впр 414 (тестові
завдання письмово),
Впр415. Спишіть перший абзац тексту, розкриваючи дужки й
уставляючи пропущені букви. Випишіть із другого абзацу іменники та зв’язані з
ними прикметники Визначте рід, число та відмінок прикметників.
С.181-182
23.04
Впр 416 (тестові
завдання письмово),
Впр 417 Випишіть із першого абзацу числівник на означення часу. Запишіть його
словами.
Спишіть другий і третій абзаци тексту. Запишіть числа словами.
Підкресліть у тексті займенники й числівники.
С.182-183
Літературне читання
21.04
Джанні Родарі. Дорога, що
нікуди не вела.
Як розпочинається казка?
Чому Мартіно прозвали Вперта Голова.
Знайдіть
опис дороги. Чи легко було її здолати?
Поміркуйте, яка головна думка твору?
Який би ви дали заголовок?
С.151-153
22.04
Дати відповіді
на запитання.
С.154
23.04
А. Костецький Мрія. Спішу додому.
Познайомитися з життєвим і творчим шляхом поета. https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8
Виразно
читати вірші.
Яким
ти уявляєш хлопчика.
Що б ви йому порадили?
С.155-158
24.04
Прочитати оповідання В.Сухомлинського Не
загубив, а знайшов.
Визначити
головну думку твору. Що доручив батько сину? Чи було важко сину? Поміркуйте,
чому батько дав таке завдання?
С.159-160
Природознавство
22.04
Які
види грунтів є в Україні?Що таке родючість.
Як
від складу грунту залежить його колір і родючість? (письмово)
Поміркуйте,
як тварини та інші організми, що живуть у грунті, впливають на його
родючість?
С.144-146
23.04
Про
що розповідає карта природних зон україни?
Пригадай,
які теплові пояси і природні зони є в Євразії? Які природні зони характерні
для України?
Поміркуй,
чому господарська діяльність людей залежить від природних умов певної
природної зони?
С.147-148
Інформатика
23.04
Опрацювати за підручником. Виконати
завдання С.144 Запам ятайте
алгоритм додавання анімації на слайді (підручник С.142), Відкрийте вашу
презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення, спробуйте додати
анімацію.
С.141-144
21.04. вівторок
Українська мова С.180-181
Вправа 412, Виконайте тестові завдання.
Вправа 413 Прочитайте текст.
Спишіть , уставляючи пропущені букви.
Позначте у виділених реченнях головні та другорядні члени.
Літературне читання С.151-153
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
Як розпочинається казка?
Чому Мартіно прозвали Вперта Голова.
Знайдіть опис дороги. Чи легко було її здолати?
Поміркуйте, яка головна думка твору? Який би ви дали заголовок?
Математика С.150-151
Розглянути №943 (усно),
Виконати№946(спочатку знайти масу цілого кексу,
пригадайте як знаходити число за його дробом),
948, 949 (1 стовпчик)
Повторення Задачі на знаходження дробу від числа
23.04. четвер
Природознавство С.147-148
Про що розповідає карта природних зон україни?
Пригадай, які теплові пояси і природні зони є в Євразії?
Які природні зони характерні для України?
Поміркуй, чому господарська діяльність людей залежить
від природних умов певної природної зони?
Укр мова С.182-183
Вправа 416, Виконайте тестові завдання
Вправа 417, Прочитайте текст. Перекажіть.
Випишіть із першого абзацу числівник на
означення часу.
Запишіть його словами.
Спишіть другий і третій абзаци тексту.
Запишіть числа словами.
Підкресліть у тексті займенники й числівники.
Літературне читання С.155-158
А. Костецький Мрія. Спішу додому.
Познайомитися з життєвим і творчим шляхом поета.
Виразно читати вірші.
Яким ти уявляєш хлопчика. Що б ви йому порадили?
Інформатика С. 141-144
Запам ятайте алгоритм додавання анімації на
слайді (підручник С.142),
Відкрийте вашу презентацію,
додайте слайди, змініть їх, додайте
зображення, спробуйте додати анімацію.
4-Б клас (13.04-17.04)
4-Б клас 27.04-30.04
Математика
|
||
Дата
|
Завдання
|
|
27.04
|
Розглянути № 968(усно), 969(усно),
Виконати№ 970, 975
|
С. 153-
154
|
28.04
|
Розглянути № 978(усно),981(усно)
Виконати №979,982
|
С.154-
155
|
29.04
|
Розглянути № 987(усно),990(усно),991(усно)
Виконати №988, 992, 995
|
С.155-
156
|
Українська мова
|
||
Дата
|
Завдання
|
|
27.04
|
Впр.418 тестові завдання,
Виконати завдання 4, дібрати
до дієслова
почув прислівники,
що відповідають на питання як?, коли? де?
|
С. 184
|
28.04
|
Впр 419(спишіть перший абзац
тексту,
розкриваючи дужки,
підкресліть дієслова,визначте час,
особу й число). Випишіть
прислівники з
виділеного речення
та з третього та четвертого
абзаців.
|
С. 185
|
29.04
|
Впр 359(повторення) додайте
до основи дієслів
закінчення 3-ї
особи множини теперішнього
часу для
цього пригадайте правила с.155
|
С. 157
|
30.04
|
Впр.368, прочитайте вправу,
перекажіть, виконайте
завдання до вправи,
повторіть правила с152
|
С. 161
|
Літературне читання
|
||
28.04
|
В. Нестайко. Шура і Шурко. Читати
і переказувати.
Хто такі Шура і Шурко?Якими
ти їх уявляєш?
|
С.160-
162
|
29.04
|
В.Нестайко. Шура і Шурко. Як
розвивалися стосунки Шури Шурка? Як би ви продовжили оповідання?
|
С.163-
166
|
30.04
|
М.Чумарна. Казка про друга.
Куди потрапив хлопчик? Як
виглядала планета?
Над чим замислився герой?
|
С.166-
168
|
Природознавство
|
||
29.04
|
Яка природа в Поліссі? Які
рослини і тварини Полісся
потребують допомоги?
Чи хотілось би тобі побувати
в Поліссі?
Обґрунтуй свою відповідь (3-4
речення)
|
С.149-
151
|
30.04
|
Як природа зони
мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини?
|
С.152-
154
|
Інформатика
|
||
29.04
|
Опрацювати за
підручником. Виконати завдання с.148
|
С.145-
147
|
4-Б клас 21.04-24.04
Математика
21.04
Розглянути №943(усно),
Виконати 946 (спочатку знайти масу цілого кексу, пригадайте як знаходити число за його
дробом),
948 (розв’яжіть задачу),
949 (обчислити 1 стовпчик)
С.150-151
22.04
Розглянути№952(усно)
Виконати 953,
956(пригадайте
поняття периметр, площа),
957(обчислити
приклади)
С.151-152
24.04
Розглянути №959(усно),
Виконати 960(обчислити приклади),
961(скласти вираз і обчислити його),
967 (розв’язати задачу)
С.152-153
Українська мова
21.04
Впр 412 (тестові
завдання письмово),
Впр413.
Спишіть текст, уставляючи
пропущені букви.
С.180-181
22.04
Впр 414 (тестові
завдання письмово),
Впр415. Спишіть перший абзац тексту, розкриваючи дужки й
уставляючи пропущені букви. Випишіть із другого абзацу іменники та зв’язані з
ними прикметники Визначте рід, число та відмінок прикметників.
С.181-182
23.04
Впр 416 (тестові
завдання письмово),
Впр 417 Випишіть із першого абзацу числівник на означення часу. Запишіть його
словами.
Спишіть другий і третій абзаци тексту. Запишіть числа словами.
Підкресліть у тексті займенники й числівники.
С.182-183
Літературне читання
21.04
Джанні Родарі. Дорога, що
нікуди не вела.
Як розпочинається казка?
Чому Мартіно прозвали Вперта Голова.
Знайдіть опис дороги. Чи легко було її здолати?
Чому Мартіно прозвали Вперта Голова.
Знайдіть опис дороги. Чи легко було її здолати?
Поміркуйте, яка головна думка твору?
Який би ви дали заголовок?
Який би ви дали заголовок?
С.151-153
22.04
Дати відповіді
на запитання.
С.154
23.04
А. Костецький Мрія. Спішу додому.
Познайомитися з життєвим і творчим шляхом поета. https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8
Познайомитися з життєвим і творчим шляхом поета. https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8
Виразно
читати вірші.
Яким
ти уявляєш хлопчика.
Що б ви йому порадили?
Що б ви йому порадили?
С.155-158
24.04
Прочитати оповідання В.Сухомлинського Не
загубив, а знайшов.
Визначити
головну думку твору. Що доручив батько сину? Чи було важко сину? Поміркуйте,
чому батько дав таке завдання?
С.159-160
Природознавство
22.04
Які
види грунтів є в Україні?Що таке родючість.
Як
від складу грунту залежить його колір і родючість? (письмово)
Поміркуйте,
як тварини та інші організми, що живуть у грунті, впливають на його
родючість?
С.144-146
23.04
Про
що розповідає карта природних зон україни?
Пригадай,
які теплові пояси і природні зони є в Євразії? Які природні зони характерні
для України?
Поміркуй,
чому господарська діяльність людей залежить від природних умов певної
природної зони?
С.147-148
Інформатика
23.04
Опрацювати за підручником. Виконати
завдання С.144 Запам ятайте
алгоритм додавання анімації на слайді (підручник С.142), Відкрийте вашу
презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення, спробуйте додати
анімацію.
С.141-144
21.04. вівторок
Українська мова С.180-181
Вправа 412, Виконайте тестові завдання.
Вправа 413 Прочитайте текст.
Спишіть , уставляючи пропущені букви.
Позначте у виділених реченнях головні та другорядні члени.
Літературне читання С.151-153
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
Як розпочинається казка?
Чому Мартіно прозвали Вперта Голова.
Знайдіть опис дороги. Чи легко було її здолати?
Поміркуйте, яка головна думка твору? Який би ви дали заголовок?
Математика С.150-151
Розглянути №943 (усно),
Виконати№946(спочатку знайти масу цілого кексу,
пригадайте як знаходити число за його дробом),
948, 949 (1 стовпчик)
Повторення Задачі на знаходження дробу від числа
Природознавство С.147-148
Про що розповідає карта природних зон україни?
Пригадай, які теплові пояси і природні зони є в Євразії?
Які природні зони характерні для України?
Поміркуй, чому господарська діяльність людей залежить
від природних умов певної природної зони?
Укр мова С.182-183
Вправа 416, Виконайте тестові завдання
Вправа 417, Прочитайте текст. Перекажіть.
Випишіть із першого абзацу числівник на
означення часу.
Запишіть його словами.
Спишіть другий і третій абзаци тексту.
Запишіть числа словами.
Підкресліть у тексті займенники й числівники.
Літературне читання С.155-158
А. Костецький Мрія. Спішу додому.
Познайомитися з життєвим і творчим шляхом поета.
Виразно читати вірші.
Яким ти уявляєш хлопчика. Що б ви йому порадили?
Інформатика С. 141-144
Запам ятайте алгоритм додавання анімації на
слайді (підручник С.142),
Відкрийте вашу презентацію,
додайте слайди, змініть їх, додайте
зображення, спробуйте додати анімацію.
Математика
Дата
Завдання
13.04
Виконати №911,912(усно),914, 915, 917(усно), 919,920(*)
С.145-146
14.04
Виконати №921(усно),922(усно),923, 924(1), 926, 927
С.147-148
15.04
Виконати №929(усно),931(усно),930, 933(перші3), 934
С.148-149
17.04
Виконати №935-936(усно), 937, 939, 941 (перші три)
С.149-150
Українська мова
Дата
Завдання
13.04
Впр.395(усно), 396, 397, 398
С. 173-174
14.04
Впр.399(усно), 400, 401(усно), 402
С. 174-175
15.04
Впр.404, 405, 406(усно), 407
С.177-178
16.04
С. 178-179
Літературне читання
14.04
Читати і переказувати, відповідати на питання.
Переглянути фільм-казку
С.137-139
15.04
Прочитати казку до кінця.
Визначити головних персонажів твору.
Які дари одержує Гвідон від царівни?
Які дива бачили гості на острові.
Співставте прочитану казку з фільмом (*)
С.139-142
16.04
Читати і переказувати уривок Г-К.Андерсен. Гидке каченя. визначити персонажів твору.
Ваше відношення до них.
С.143-146
17.04
Прочитати продовження казки.
Визначте головну думку твору.
Зверніть увагу на рядки, де відбулося перетворення каченяти на прекрасного лебедя, які почуття воно переживало? Яке ваше відношення до казки?
С.146-150
Природознавство
15.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
Яке значення мають річки та водойми в житті людей?
Поміркуй, де ще, крім водойм і річок, міститься вода в природі?
Добери загадки та приказки про воду.
С.141-142
16.04
Підготувати проект «Водойми рідного краю, їхній стан
та охорона» (можна підготувати презентацію)
С.143
Інформатика
16.04
Опрацювати за підручником. Виконати завд.1, С.140
Запам ятайте алгоритм розміщення зображення на слайді С.139,
Відкрийте вашу презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення.
С.138-140
4-Б клас (13.04-17.04)
Математика | ||
Дата
|
Завдання
| |
13.04
|
Виконати №911,912(усно),914, 915, 917(усно), 919,920(*)
|
С.145-146
|
14.04
|
Виконати №921(усно),922(усно),923, 924(1), 926, 927
|
С.147-148
|
15.04
|
Виконати №929(усно),931(усно),930, 933(перші3), 934
|
С.148-149
|
17.04
|
Виконати №935-936(усно), 937, 939, 941
|
С.149-150
|
Українська мова | ||
Дата
|
Завдання
| |
13.04
|
Впр.395(усно), 396, 397, 398
|
С. 173-174
|
14.04
|
Впр.399(усно), 400, 401(усно), 402
|
С. 174-175
|
15.04
|
Впр.404, 405, 406(усно), 407
|
С.177-178
|
16.04
|
С. 178-179
| |
Літературне читання | ||
14.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання.
Переглянути фільм-казку
|
С.137-139
|
15.04
|
Прочитати казку до кінця.
Визначити головних персонажів твору.
Які дари одержує Гвідон від царівни?
Які дива бачили гості на острові.
Співставте прочитану казку з фільмом (*)
|
С.139-142
|
16.04
|
Читати і переказувати уривок Г-К.Андерсен. Гидке каченя. визначити персонажів твору.
Ваше відношення до них.
|
С.143-146
|
17.04
|
Прочитати продовження казки.
Визначте головну думку твору.
Зверніть увагу на рядки, де відбулося перетворення каченяти на прекрасного лебедя, які почуття воно переживало? Яке ваше відношення до казки?
|
С.146-150
|
Природознавство | ||
15.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
Яке значення мають річки та водойми в житті людей?
Поміркуй, де ще, крім водойм і річок, міститься вода в природі?
Добери загадки та приказки про воду.
|
С.141-142
|
16.04
|
Підготувати проект «Водойми рідного краю, їхній стан
та охорона» (можна підготувати презентацію)
|
С.143
|
Інформатика | ||
16.04
|
Опрацювати за підручником. Виконати завд.1, С.140
Запам ятайте алгоритм розміщення зображення на слайді С.139,
Відкрийте вашу презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення.
|
С.138-140
|
13.04.2020 понеділок
Математика С.145-146
Виконати № 911,912(усно),
обчислити 914, пригадайте, як обчислювати приклади на сумісні дії,
яку дію потрібно робити першою і т.д.,
розв’язати задачу 915,
пригадайте, як розв’язувати задачі на зведення до 1,
919 розв’язати рівняння, розв’язати 920 задачу(*)
Українська мова С.173-174
Вправа 395(усно), прочитати казку, поширюючи речення прислівниками
з довідки. Перекажіть
Вправа 396, списати прислівники, згрупувавши їх за
питаннями як? де? коли? звідки? Знайти прислівники-антоніми.
Вправа 397, списати 1 абзац тексту, розкриваючи дужки
Вправа 398, виконати вправу 397 до кінця, підкреслити прислівники.
14.04.2020 вівторок
Українська мова С.174-175
Вправа 399(усно), прочитати вірш, визначити який це текст – художній,
діловий, науково-популярний.
Вправа 400, визначити, який це текст, списати, поширивши текст однорідними
членами речення з довідки, записати через кому.
Вправа 401 (усно), визначити, який це текст, поширивши текст однорідними
членами речення з довідки, порівняйте тексти вправ 400,401, які прислівники
вживаються в науково-популярному тексті?
Вправа 402, скласти і записати поради Як зустрічати гостей,
використовуючи подані словосполучення
Літературне читання С.137-139
Прочитати уривок казки. Переглянути фільм-казку
Математика С. 147-148
Множення на двоцифрові і трицифрові числа
Розглянути № 921,922(усно), пригадайте алгоритм множення
двоцифрових чисел,
Виконати № 923 , №924(1), №926,
пригадайте знаходження дробу від числа,
обчислити №927.
приклади множення двоцифрових чисел на розрядні
15.04.2020 середа
Природознавство С.141-142
Яке значення мають річки та водойми в житті людей?
Поміркуй, де ще, крім водойм і річок, міститься вода в природі?
Добери загадки та приказки про воду.
Математика С.148-149
Розглянути № 929(усно), перевір обчислення, 931(усно)
Виконати №930, 933(3 приклади), 934
Українська мова С.177-178
Вправа 404, Спишіть текст, поширюючи речення власними прислівниками.
Вправа 405, Випишіть прислівники, у дужках запишіть питання, на які вони
відповідають. Складіть із 2 прислівниками речення (на вибір).
Вправа 406(усно), Прочитайте текст,
Доберіть прислівники до виділених дієслів.
Зверніть увагу на рубрику «Спілкуймося красно!».
Вправа 407.Складіть і запишіть речення з прислівниками вправи 405 на вибір
.
Літературне читання С.139-142
Прочитати казку до кінця.
Визначити головних персонажів твору.
Які дари одержує Гвідон від царівни?
Які дива бачили гості на острові.
Співставте прочитану казку з фільмом (*)
16.04.2020 четвер
Природознавство С.143
Навчальнийпроєкт"Водойми рідного краю, їхній стан та охорона"
(можна підготувати презентацію)
Українська мова С.178-179
Вправа 408(усно),
Прочитайте текст. Знайдіть в тексті словосполучення прислівників і
дієслів, від яких вони залежать.
Вправа 409, Доберіть до дієслів прислівники,
які найбільше підходять за змістом.
Складіть і запишіть речення з 2 словосполученнями.
Вправа 410 (усно), Прочитайте текст. Перекажіть.
Складіть на основі прочитаного тексту інструкцію
«Як спілкуватися по телефону».
Використайте словосполучення прислівників і дієслів із тексту.
Вправа 411, Складіть і запишіть розповідь
«Я в бібліотеці», уживаючи прислівники тихо, уважно, цікаво, затишно.
Літературне читання С.143-146
Г-К.Андерсен. Гидке каченя.
Прочитати уривок, визначити персонажів твору.
Ваше відношення до них.
Інформатика С. 138-140
Запам ятайте алгоритм розміщення зображення на слайді С.139,
Відкрийте вашу презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення.
Переглянути мультфільм
«Корисні підказки. Сам вдома»
17.04.2020 п `ятниця
Літературне читання С.146-150
Прочитати продовження казки.
Визначте головну думку твору.
Зверніть увагу на рядки, де відбулося
перетворення каченяти на прекрасного лебедя,
які почуття воно переживало?
Яке ваше відношення до казки?
Математика С.149-150
Розглянути № 935(усно), розв’язати задачу за малюнком,
№936(усно), пояснити обчислення,
Виконати №937; 939 записати вирази і обчислити їх,
№941(перші три), обчислити приклади
06.04.2020 понеділок
13.04.2020 понеділок
Математика С.145-146
Виконати № 911,912(усно),
обчислити 914, пригадайте, як обчислювати приклади на сумісні дії,
яку дію потрібно робити першою і т.д.,
розв’язати задачу 915,
пригадайте, як розв’язувати задачі на зведення до 1,
919 розв’язати рівняння, розв’язати 920 задачу(*)
Українська мова С.173-174
Вправа 395(усно), прочитати казку, поширюючи речення прислівниками
з довідки. Перекажіть
Вправа 396, списати прислівники, згрупувавши їх за
питаннями як? де? коли? звідки? Знайти прислівники-антоніми.
Вправа 397, списати 1 абзац тексту, розкриваючи дужки
Вправа 398, виконати вправу 397 до кінця, підкреслити прислівники.
14.04.2020 вівторок
Українська мова С.174-175
Вправа 399(усно), прочитати вірш, визначити який це текст – художній,
діловий, науково-популярний.
Вправа 400, визначити, який це текст, списати, поширивши текст однорідними
членами речення з довідки, записати через кому.
Вправа 401 (усно), визначити, який це текст, поширивши текст однорідними
членами речення з довідки, порівняйте тексти вправ 400,401, які прислівники
вживаються в науково-популярному тексті?
Вправа 402, скласти і записати поради Як зустрічати гостей,
використовуючи подані словосполучення
Літературне читання С.137-139
Прочитати уривок казки. Переглянути фільм-казку
Математика С. 147-148
Множення на двоцифрові і трицифрові числа
Розглянути № 921,922(усно), пригадайте алгоритм множення
двоцифрових чисел,
Виконати № 923 , №924(1), №926,
пригадайте знаходження дробу від числа,
обчислити №927.
приклади множення двоцифрових чисел на розрядні
15.04.2020 середа
Природознавство С.141-142
Яке значення мають річки та водойми в житті людей?
Поміркуй, де ще, крім водойм і річок, міститься вода в природі?
Добери загадки та приказки про воду.
Математика С.148-149
Розглянути № 929(усно), перевір обчислення, 931(усно)
Виконати №930, 933(3 приклади), 934
Українська мова С.177-178
Вправа 404, Спишіть текст, поширюючи речення власними прислівниками.
Вправа 405, Випишіть прислівники, у дужках запишіть питання, на які вони
відповідають. Складіть із 2 прислівниками речення (на вибір).
Вправа 406(усно), Прочитайте текст,
Доберіть прислівники до виділених дієслів.
Зверніть увагу на рубрику «Спілкуймося красно!».
Вправа 407.Складіть і запишіть речення з прислівниками вправи 405 на вибір
.
Літературне читання С.139-142
Прочитати казку до кінця.
Визначити головних персонажів твору.
Які дари одержує Гвідон від царівни?
Які дива бачили гості на острові.
Співставте прочитану казку з фільмом (*)
Природознавство С.143
Навчальнийпроєкт"Водойми рідного краю, їхній стан та охорона"
(можна підготувати презентацію)
Українська мова С.178-179
Вправа 408(усно),
Прочитайте текст. Знайдіть в тексті словосполучення прислівників і
дієслів, від яких вони залежать.
Вправа 409, Доберіть до дієслів прислівники,
які найбільше підходять за змістом.
Складіть і запишіть речення з 2 словосполученнями.
Вправа 410 (усно), Прочитайте текст. Перекажіть.
Складіть на основі прочитаного тексту інструкцію
«Як спілкуватися по телефону».
Використайте словосполучення прислівників і дієслів із тексту.
Вправа 411, Складіть і запишіть розповідь
«Я в бібліотеці», уживаючи прислівники тихо, уважно, цікаво, затишно.
Літературне читання С.143-146
Г-К.Андерсен. Гидке каченя.
Прочитати уривок, визначити персонажів твору.
Ваше відношення до них.
Інформатика С. 138-140
Запам ятайте алгоритм розміщення зображення на слайді С.139,
Відкрийте вашу презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення.
Переглянути мультфільм
«Корисні підказки. Сам вдома»
17.04.2020 п `ятниця
Літературне читання С.146-150
Прочитати продовження казки.
Визначте головну думку твору.
Зверніть увагу на рядки, де відбулося
перетворення каченяти на прекрасного лебедя,
які почуття воно переживало?
Яке ваше відношення до казки?
Математика С.149-150
Розглянути № 935(усно), розв’язати задачу за малюнком,
№936(усно), пояснити обчислення,
Виконати №937; 939 записати вирази і обчислити їх,
№941(перші три), обчислити приклади
06.04.2020 понеділок
Математика С.140-141 Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число
Розглянути №№876,878 (усно),
Виконати 879, 883 письмово
Українська мова С.166-167
Вправа378 (усно),прочитайте речення в колонках зліва і справа, від яких частин мови залежать слова веселий, ласкава, голосне? Поспостерігайте які з них змінюються, а які не змінюються
Перевірте себе за правилом, запам ятайте, що таке прислівник, на які питання відповідає?
Розкажіть правило.
Вправа 379(усно) прочитайте прислів я, поясніть їх зміст
Вправа 380 ( прочитайте текст вправи, спишіть 1 абзац, підкресліть прислівники),
Вправа 381 (спишіть вправу 380 до кінця, підкресліть прислівники, поставте до них питання. Позначте будову виділеного слова, доберіть антонім.
07.04.2020 вівторок
Математика С.140-141 Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число
Розглянути №№876,878 (усно),
Виконати 879, 883 письмово
Українська мова С.166-167
Вправа378 (усно),прочитайте речення в колонках зліва і справа, від яких частин мови залежать слова веселий, ласкава, голосне? Поспостерігайте які з них змінюються, а які не змінюються
Перевірте себе за правилом, запам ятайте, що таке прислівник, на які питання відповідає?
Розкажіть правило.
Вправа 379(усно) прочитайте прислів я, поясніть їх зміст
Вправа 380 ( прочитайте текст вправи, спишіть 1 абзац, підкресліть прислівники),
Вправа 381 (спишіть вправу 380 до кінця, підкресліть прислівники, поставте до них питання. Позначте будову виділеного слова, доберіть антонім.
07.04.2020 вівторок
Українська мова С.168-169
Вправа 383(усно), прочитайте вірш, зверніть увагу на виділене слово, яка його будова? Прочитайте правило, запам ятайте, прислівники не змінюються, а тому не мають закінчення.
Вправа 384, списати, виконати завдання
Вправа 385(усно), прочитати словосполучення, скласти 2 речення зі словосполученням на вибір.
Вправа 386, списати текст, добираючи з дужок прислівники. Позначити будову підкреслених прислівників.
Літературне читання С. 119-121
Повторити "Життя і творчість Леоніда Глібова. Вивчити байку. Л. Глібов "Зозуля й Півень" (стор.119-121)
Математика С.141-142
Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями
Виконати 886, 887(усно), порівняти задачі, чим вони відрізняються?
888 розв язати рівняння,892 обчислити приклади
Повторення Задачі на знаходження дробу від числа. https://www.youtube.com/watch?v=0f172yDPRFU&t=273s
Природознавство С.136-137
"Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?)
08.04.2020 середа
Математика С.142-144
Виконати приклади№893,
розв язати 894 , пригадайте алгоритм розвязування задач на рух,
895,896 (усно),ознайомитися з прикладом знаходження частки,
900, 901 самостійно виконати в зошит
«Повторення правил множення числа на добуток. Подання дробу як частки двох чисел.»
Укр.мова С.170-171
Вправа 387(усно), прочитати текст вправи, знайти дієслова та залежні від них прислівники. Зверніть увагу на зразок.
Вправа 388, списати фразеологізми, уписуючи в дужках близькі за значенням прислівники з довідки.
Вправа 389, спишіть, підкресліть головні і другорядні члени речення.
Літературне читання С.129-133
"Особливості п'єси-казки як жанру. Неля Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба", С. 129-133
Дати відповіді на питання: Від чого автор застерігає читачів?
Поміркуйте, чим п'єса відрізняється від творів інших жанрів?
09.04.2020 четвер
Природознавство С.138-140
У чому особливості Чорного й Азовського морів?
Укр.мова С.172-173
Вправа 391 (усно), прочитайте загадки, знайдіть прислівники з
протилежним значенням (антоніми)
Вправа 392, списати 1 абзац тексту,підкреслити прислівники-синоніми
Вправа 393(усно), прочитайте фразеологізми, замініть їх прислівниками-
синонімами з довідки
Вправа 394, списати 2 абзац вправи 392, підкреслити прислівники
Інформатика С. 132-137
Запам ятайте, що таке презентація, алгоритм створення презентації С.134.
Спробуйте відкрити на комп’ютері програму для створення презентації.
Створіть слайд. Клікнувши правою клавішою миші, команда створити слайд
Збережіть презентацію
Літературне читання С.134
Перевір себе. Дати відповіді на запитання
10.04.2020 П’ятниця
Літературне читання С.135-136
Олександр Пушкін-видатний російський поет.
Ознайомитися з його життєвим і творчим шляхом.
Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок...».
Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення.
О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки)
Математика С.144-145
Виконати № 903(усно), розглянь записи і поясни розв’язання,
904,обчислити,
906 розв’язати задачу ,
909 обчислити приклади
Повторення "Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел
на розрядні числа.
Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа."
Українська мова С.168-169
Вправа 383(усно), прочитайте вірш, зверніть увагу на виділене слово, яка його будова? Прочитайте правило, запам ятайте, прислівники не змінюються, а тому не мають закінчення.
Вправа 384, списати, виконати завдання
Вправа 385(усно), прочитати словосполучення, скласти 2 речення зі словосполученням на вибір.
Вправа 386, списати текст, добираючи з дужок прислівники. Позначити будову підкреслених прислівників.
Літературне читання С. 119-121
Повторити "Життя і творчість Леоніда Глібова. Вивчити байку. Л. Глібов "Зозуля й Півень" (стор.119-121)
Математика С.141-142
Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями
Виконати 886, 887(усно), порівняти задачі, чим вони відрізняються?
888 розв язати рівняння,892 обчислити приклади
Повторення Задачі на знаходження дробу від числа. https://www.youtube.com/watch?v=0f172yDPRFU&t=273s
Природознавство С.136-137
"Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?)
08.04.2020 середа
Математика С.142-144
Виконати приклади№893,
розв язати 894 , пригадайте алгоритм розвязування задач на рух,
895,896 (усно),ознайомитися з прикладом знаходження частки,
900, 901 самостійно виконати в зошит
«Повторення правил множення числа на добуток. Подання дробу як частки двох чисел.»
Укр.мова С.170-171
Вправа 387(усно), прочитати текст вправи, знайти дієслова та залежні від них прислівники. Зверніть увагу на зразок.
Вправа 388, списати фразеологізми, уписуючи в дужках близькі за значенням прислівники з довідки.
Вправа 389, спишіть, підкресліть головні і другорядні члени речення.
Літературне читання С.129-133
"Особливості п'єси-казки як жанру. Неля Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба", С. 129-133
Дати відповіді на питання: Від чого автор застерігає читачів?
Поміркуйте, чим п'єса відрізняється від творів інших жанрів?
Природознавство С.138-140
У чому особливості Чорного й Азовського морів?
Укр.мова С.172-173
Вправа 391 (усно), прочитайте загадки, знайдіть прислівники з
протилежним значенням (антоніми)
Вправа 392, списати 1 абзац тексту,підкреслити прислівники-синоніми
Вправа 393(усно), прочитайте фразеологізми, замініть їх прислівниками-
синонімами з довідки
Вправа 394, списати 2 абзац вправи 392, підкреслити прислівники
Інформатика С. 132-137
Запам ятайте, що таке презентація, алгоритм створення презентації С.134.
Спробуйте відкрити на комп’ютері програму для створення презентації.
Створіть слайд. Клікнувши правою клавішою миші, команда створити слайд
Збережіть презентацію
Літературне читання С.134
Перевір себе. Дати відповіді на запитання
Літературне читання С.135-136
Олександр Пушкін-видатний російський поет.
Ознайомитися з його життєвим і творчим шляхом.
Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок...».
Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення.
О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки)
Математика С.144-145
Виконати № 903(усно), розглянь записи і поясни розв’язання,
904,обчислити,
906 розв’язати задачу ,
909 обчислити приклади
Повторення "Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел
на розрядні числа.
Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа."
4-Б клас (06.04-10.04)
Математика
Дата
Завдання
06.04
Розглянути № 876(усно), 878(усно), Виконати 879,883
С. 140-141
07.04
Виконати №886, 887(усно) порівняти задачі, 888, 892
С.141-142
08.04
Виконати №893, 894, 895(усно), 896(усно), 900, 901
С.142-144
10.04
Виконати №903(усно),904, 906, 909
С.144-145
Українська мова
Дата
Завдання
06.04
Впр.378(усно, вивчити правило),379(усно), 380,381
С. 166-167
07.04
Впр.383(усно,вивчити правило), 384, 385(усно), 386
С. 168-169
08.04
Впр.387(усно), 388, 389
С. 170-171
09.04
Впр.391(усно),392,393(усно),394
С. 172-173
Літературне читання
07.04
Л.Глібов. Зозуля і Півень. Вивчити напам’ять
С.119-120
08.04
Читати і переказувати, відповідати на питання Від чого автор застерігає читачів? Поміркуйте, чим п'єса відрізняється від творів інших жанрів?
С.129-133
09.04
Відповідати на питання Перевір себе.
С.134
10.04
Читати і переказувати Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок...». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки)
С.135-136
Природознавство
08.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
"Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?)
С.136-137
09.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
У чому особливості Чорного й Азовського морів?
С.138-140
Інформатика
09.04
Опрацювати за підручником. Виконати завд.2, С.137
Запам ятайте, що таке презентація, алгоритм створення презентації
С.134. Спробуйте відкрити на комп’ютері
програму для створення презентації. Створіть слайд.
Збережіть презентацію
С.132-137
Математика
Дата
Завдання
16.03
Виконати № 804,805,809,812,813
С. 132-133
17.03
Виконати №814(усно),816(усно)818,821,822,
ДПА Р5 в2 (С.22-23) рекомендовано
С.133-134
18.03
Виконати №824(усно),826,829,830
С.134-135
20.03
Виконати №832,835(усно),836,837,838
С.135-136
30.03
Виконати №841,840(усно),842,848
ДПА Р6 в1 (С.24-25) рекомендовано
С.136-137
31.03
Виконати №849(усно), 850, 851(усно), 855(усно), 856, 857(1) ДПА Р6 в2 (С.26-27) рекомендовано
С.137-138
01.04
Виконати №859-861(усно),862,864,865,866
ДПА Р7 в1 (С.28-30) рекомендовано
С.138-139
03.04
Виконати№867-868(усно),869,870(усно),874,875
ДПА Р8 в1(С.34-36) рекомендовано
С.139-140
Українська мова
Дата
Завдання
16.03
Впр.345,346(вивчити),347,348
С. 151-153
17.03
Впр.349,вивчити правило, 350,352
ДПА Р5 в2(С.44-47) рекомендовано
С. 153-154
18.03
Впр.353(усно),354(усно),355,356
ДПА Р6 в1 (С.48-51) рекомендовано
С. 155-156
19.03
Впр.357,358,360
ДПА Р6 в2 (С.52-55) рекомендовано
С. 156-157
30.03
Впр.362,363,365
ДПА Р.7 в1 (С.56-59) рекомендовано
С. 158-159
31.03
Впр.366,367(усно),369
ДПА Р7 в2 (С.60-63) рекомендовано
С. 160-161
01.04
Впр.370,371(вивчити правило),373
ДПА Р8 в1 (С.64-67) рекомендовано
С.163-163
02.04
Впр.374(1 абзац),375(усно),376,377
С. 165-166
Літературне читання
17.03
Вивчити напам’ять «Хор лісових дзвіночків»
С.111
18.03
Виразно читати
С.112
19.03
Виразно читати
С.113-114
20.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.117-118
31.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.119-121
01.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.121-123
02.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.123-127
03.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.127-128
Природознавство
18.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.128-129
19.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.130-131
01.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.132-133
02.04
Підготувати проект «Річки України»
С.134-135
Інформатика
19.03
Опрацювати за підручником
С.119-123
02.04
Опрацювати за підручником
С.124-129
Основи здоров’я (Пєтухова О.Г.)
20.03
Рух на перехресті, майдані
03.04
Аварії на дорогах
03.04. П`ятниця
Літературне читання С.127-128
Чи з`явилися в п `єсі нові герої?
Хто вони? Поміркуй,з якою інтонацією треба читати слова цієї особи
Математика С.139-140Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число №№867-868 (усно), 869,874, 875
4-Б клас (06.04-10.04)
Математика
| ||
Дата
|
Завдання
| |
06.04
|
Розглянути № 876(усно), 878(усно), Виконати 879,883
|
С. 140-141
|
07.04
|
Виконати №886, 887(усно) порівняти задачі, 888, 892
|
С.141-142
|
08.04
|
Виконати №893, 894, 895(усно), 896(усно), 900, 901
|
С.142-144
|
10.04
|
Виконати №903(усно),904, 906, 909
|
С.144-145
|
Українська мова
| ||
Дата
|
Завдання
| |
06.04
|
Впр.378(усно, вивчити правило),379(усно), 380,381
|
С. 166-167
|
07.04
|
Впр.383(усно,вивчити правило), 384, 385(усно), 386
|
С. 168-169
|
08.04
|
Впр.387(усно), 388, 389
|
С. 170-171
|
09.04
|
Впр.391(усно),392,393(усно),394
|
С. 172-173
|
Літературне читання
| ||
07.04
|
Л.Глібов. Зозуля і Півень. Вивчити напам’ять
|
С.119-120
|
08.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання Від чого автор застерігає читачів? Поміркуйте, чим п'єса відрізняється від творів інших жанрів?
|
С.129-133
|
09.04
|
Відповідати на питання Перевір себе.
|
С.134
|
10.04
|
Читати і переказувати Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок...». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки)
|
С.135-136
|
Природознавство
| ||
08.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
"Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?)
|
С.136-137
|
09.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
У чому особливості Чорного й Азовського морів?
|
С.138-140
|
Інформатика
| ||
09.04
|
Опрацювати за підручником. Виконати завд.2, С.137
С.134. Спробуйте відкрити на комп’ютері програму для створення презентації. Створіть слайд. Збережіть презентацію |
С.132-137
|
Математика
| ||
Дата
|
Завдання
| |
16.03
|
Виконати № 804,805,809,812,813
|
С. 132-133
|
17.03
|
Виконати №814(усно),816(усно)818,821,822,
ДПА Р5 в2 (С.22-23)
|
С.133-134
|
18.03
|
Виконати №824(усно),826,829,830
|
С.134-135
|
20.03
|
Виконати №832,835(усно),836,837,838
|
С.135-136
|
30.03
|
Виконати №841,840(усно),842,848
ДПА Р6 в1 (С.24-25) рекомендовано
|
С.136-137
|
31.03
|
Виконати №849(усно), 850, 851(усно), 855(усно), 856, 857(1) ДПА Р6 в2 (С.26-27)
|
С.137-138
|
01.04
|
Виконати №859-861(усно),862,864,865,866
ДПА Р7 в1 (С.28-30)
|
С.138-139
|
03.04
|
Виконати№867-868(усно),869,870(усно),874,875
ДПА Р8 в1(С.34-36)
|
С.139-140
|
Українська мова
| ||
Дата
|
Завдання
| |
16.03
|
Впр.345,346(вивчити),347,348
|
С. 151-153
|
17.03
|
Впр.349,вивчити правило, 350,352
ДПА Р5 в2(С.44-47)
|
С. 153-154
|
18.03
|
Впр.353(усно),354(усно),355,356
ДПА Р6 в1 (С.48-51)
|
С. 155-156
|
19.03
|
Впр.357,358,360
ДПА Р6 в2 (С.52-55)
|
С. 156-157
|
30.03
|
Впр.362,363,365
ДПА Р.7 в1 (С.56-59)
|
С. 158-159
|
31.03
|
Впр.366,367(усно),369
ДПА Р7 в2 (С.60-63)
|
С. 160-161
|
01.04
|
Впр.370,371(вивчити правило),373
ДПА Р8 в1 (С.64-67)
|
С.163-163
|
02.04
|
Впр.374(1 абзац),375(усно),376,377
|
С. 165-166
|
Літературне читання
| ||
17.03
|
Вивчити напам’ять «Хор лісових дзвіночків»
|
С.111
|
18.03
|
Виразно читати
|
С.112
|
19.03
|
Виразно читати
|
С.113-114
|
20.03
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.117-118
|
31.03
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.119-121
|
01.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.121-123
|
02.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.123-127
|
03.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.127-128
|
Природознавство
| ||
18.03
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.128-129
|
19.03
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.130-131
|
01.04
|
Читати і переказувати, відповідати на питання
|
С.132-133
|
02.04
|
Підготувати проект «Річки України»
|
С.134-135
|
Інформатика
| ||
19.03
|
Опрацювати за підручником
|
С.119-123
|
02.04
|
Опрацювати за підручником
|
С.124-129
|
Основи здоров’я (Пєтухова О.Г.)
| ||
20.03
|
Рух на перехресті, майдані
| |
03.04
|
Аварії на дорогах
|
03.04. П`ятниця
Літературне читання С.127-128
Чи з`явилися в п `єсі нові герої?
Хто вони? Поміркуй,з якою інтонацією треба читати слова цієї особи
Математика С.139-140Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число №№867-868 (усно), 869,874, 875
Немає коментарів:
Дописати коментар