Дистанційне навчання


4-Б клас     25.05-29.05
Математика
25.
05
Розглянути № 1076(усно)
Виконати № 1077, 1084
С.166-167
26.
05
Розглянути № 1087 (усно)
Виконати № 1088, 1091(1)
С.168
27.
05
Розглянути № 1093 (усно),
Виконати № 1098, 1099
С.168-169
29.
05
Підсумковий урок. Повторення.
Виконати № 1102,1105
C.170
Українська мова
25.
05
Повторення. Дієслово як частина мови. Повторити правила. Неозначена форма дієслова
Впр.324 С.142

С.140-142
26.
05
 Повторення. Дієслово як частина мови. Повторити правила.
Впр 340 С.149 Розглянути малюнки, скласти розповідь за ілюстраціями.(5-7 речень)

С.142-148
27.
05
 Повторити правила
Впр 362 С.158 (усно )Прочитати вправу. Переказати. Дібрати заголовок

С.148-158
28.05
Впр 420 С.185 (усно) Прочитати вірш. Намалювати малюнок.
С.185
Літературне читання
26.05
Дощ із краплі починається. Виразно читати
С.184
27.05
Дощ із краплі починається. Намалювати ілюстрацію до твору
С.184
28.05
Перевір свої досягнення. Дати усно відповіді на питання.
С.185
29.05
Підсумковий урок

Природознавство
27.05
 Підсумкова контрольна робота

28.05
Підсумковий урок
С.175-177
Інформатика
28.05
Підсумковий урок

4-Б клас     18.05-22.05
Математика
18.05
Розглянути № 1051 (усно),1053 (усно)
Виконати № 1054, 1057
С.163-164
19.05
Розглянути № 1059 (усно)
Виконати № 1060, 1065
С.165-166
20.05
Розглянути № 1070 (усно),
Виконати № 1071, 1074
С.166
21.05
Підсумкова контрольна робота

Українська мова
18.05
Повторення. Займенник як частина мови. Повторити правила.
Впр.300 С.133
 Спишіть прислів’я, підкресліть займенники. Провідміняйте підкреслений займенник.
С.126-133
19.05
 Повторення. Дієслово як частина мови. Повторити правила.
Впр.303 С.135
Спишіть словосполучення, поставте питання до дієслів.Визначте головне й залежне слово.
С.134-137
20.05
 Повторення. Дієслово як частина мови. Повторити правила.
Впр.315 С.139
Складіть і запишіть речення, у яких подані дієслова були б однорідними присудками, а іменники метелики, білочки, ліс, лисенята, промінці, вітер,
Сніг — підметами.
С.136-140
21.05
Підсумкова контрольна робота

Літературне читання
19.05
Дощ із краплі починається. Виразно читати
С.184
20.05
Дощ із краплі починається. Намалювати ілюстрацію до твору
С.184
21.05
Перевір свої досягнення. Дати усно відповіді на питання.
С.185
22.05
Підсумкова контрольна робота

Природознавство
20.05
 Перевір свої досягнення. Дати усно відповіді на питання.
С.173
21.05
У яких станах перебувають тіла та речовини
С.175-177
Інформатика
21.05
Як здійснювати пошук матеріалів? Що таке ключові слова? Підготувати повідомлення
С.153-156


4-Б клас     12.05-15.05
Математика
12.05
Розглянути № 1029 (усно),1030(усно)
Виконати № 1031, 1034 (пригадати №1000)
С.161-162
13.05
Розглянути № 1036 (усно),1038 (усно)
Виконати № 10401041
С.162
15.05
Розглянути № 1044 (усно),
Виконати № 1045, 1047
С.163
Українська мова
12.05
Повторення. Займенник як частина мови. Повторити правила.
Впр.283 С.125
 Утворіть словосполучення із займенниками спочатку 1-ї особи однини та множини (я, ми), а тоді — 2-ї особи однини та множини (ти, ви) за зразком.
С.118-124
13.05
Диктант "Травень"

14.05
Списування 



Літературне читання
12.05
Найрідніші голоси. Намалюю вітер. Виразно читати
С.175-176
13.05
О Єфімов. Тут усе є. Читати і переказувати
С.177-178
14.05
В. Рутківський. Як складають вірші
С.179-180
15.05
В. Рутківський. Як складають вірші
С.180-183
Природознавство
13.05
 Яка погода в Карпатських і Кримських горах?
С.165-168
14.05
Які природні заповідники є в Україні?
С.170-171
Інформатика
14.05
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Підготувати повідомлення
С.150-151





4-Б клас 27.04-30.04

Математика
Дата
Завдання

27.04
Розглянути № 968(усно), 969(усно),
Виконати№ 970, 975
С. 153-
154
28.04
Розглянути № 978(усно),981(усно)
Виконати №979,982
С.154-
155
29.04
Розглянути № 987(усно),990(усно),991(усно)
Виконати №988, 992, 995
С.155-
156
Українська мова
Дата
Завдання

27.04
Впр.418 тестові завдання,
Виконати завдання 4, дібрати до дієслова
почув прислівники,
що відповідають на питання як?, коли? де?
С. 184
28.04
Впр 419(спишіть перший абзац тексту,
розкриваючи дужки, підкресліть дієслова,визначте час,
особу й число). Випишіть прислівники з
виділеного речення
та з третього та четвертого абзаців.
С. 185
29.04
Впр 359(повторення) додайте до основи дієслів
закінчення 3-ї
особи множини теперішнього часу для
 цього пригадайте правила с.155
С. 157
30.04
Впр.368, прочитайте вправу, перекажіть, виконайте
завдання до вправи, повторіть правила с152
С. 161
Літературне читання
28.04
В. Нестайко. Шура і Шурко. Читати і переказувати.
Хто такі Шура і Шурко?Якими ти їх уявляєш?
С.160-
162
29.04
В.Нестайко. Шура і Шурко. Як розвивалися стосунки Шури Шурка? Як би ви продовжили оповідання?
С.163-
166
30.04
М.Чумарна. Казка про друга.
Куди потрапив хлопчик? Як виглядала планета?
Над чим замислився герой?
С.166-
168
Природознавство
29.04
Яка природа в Поліссі? Які рослини і тварини Полісся
потребують допомоги?
Чи хотілось би тобі побувати в Поліссі?
Обґрунтуй свою відповідь (3-4 речення)
С.149-
151
30.04
Як природа зони мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини?
С.152-
154
Інформатика
29.04
Опрацювати за підручником.  Виконати завдання с.148
С.145-
147


4-Б клас 21.04-24.04
Математика
21.04
Розглянути 943(усно),
Виконати 946 (спочатку знайти масу цілого кексу, пригадайте як знаходити число за його дробом),
948 (розв’яжіть задачу),
 949 (обчислити 1 стовпчик)
С.150-151
22.04
Розглянути952(усно)
Виконати 953,
956(пригадайте поняття периметр, площа),
 957(обчислити приклади)
С.151-152
24.04
Розглянути 959(усно),
Виконати 960(обчислити приклади),
 961(скласти вираз і обчислити його),
967 (розв’язати задачу)
С.152-153
Українська мова
21.04
Впр 412 (тестові завдання письмово),
Впр413. Спишіть текст, уставляючи пропущені букви.
С.180-181
22.04
Впр 414 (тестові завдання письмово),
Впр415. Спишіть перший абзац тексту, розкриваючи дужки й уставляючи пропущені букви. Випишіть із другого абзацу іменники та зв’язані з ними прикметники Визначте рід, число та відмінок прикметників.
С.181-182
23.04
Впр 416 (тестові завдання письмово),
Впр 417 Випишіть із першого абзацу числівник на означення часу. Запишіть його словами.
Спишіть другий і третій абзаци тексту. Запишіть числа словами. Підкресліть у тексті займенники й числівники.
С.182-183
Літературне читання
21.04
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
Як розпочинається казка? 
Чому Мартіно прозвали Вперта Голова. 
Знайдіть опис дороги. Чи легко було її здолати?
Поміркуйте, яка головна думка твору? 
Який би ви дали заголовок?
С.151-153
22.04
Дати відповіді на запитання. 
С.154
23.04
А. Костецький Мрія. Спішу додому. 
 Познайомитися з життєвим і творчим шляхом поета. https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8
Виразно читати вірші.
Яким ти уявляєш хлопчика. 
Що б ви йому порадили?
С.155-158
24.04
Прочитати оповідання В.Сухомлинського Не загубив, а знайшов.
Визначити головну думку твору. Що доручив батько сину? Чи було важко сину? Поміркуйте, чому батько дав таке завдання?
С.159-160
Природознавство
22.04
Які види грунтів є в Україні?Що таке родючість.
Як від складу грунту залежить його колір і родючість? (письмово)
Поміркуйте, як тварини та інші організми, що живуть у грунті, впливають на його родючість?
С.144-146
23.04
Про що розповідає карта природних зон україни?
Пригадай, які теплові пояси і природні зони є в Євразії? Які природні зони характерні для України?
Поміркуй, чому господарська діяльність людей залежить від природних умов певної природної зони?
С.147-148
Інформатика
23.04
Опрацювати за підручником. Виконати завдання С.144 Запам ятайте алгоритм додавання анімації на слайді (підручник С.142), Відкрийте вашу презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення, спробуйте додати анімацію.
С.141-144

21.04. вівторок
Українська мова С.180-181
Вправа 412, Виконайте тестові завдання.
Вправа 413 Прочитайте текст. 
 Спишіть , уставляючи пропущені букви.
 Позначте у виділених реченнях головні та другорядні члени.

Літературне читання С.151-153
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
Як розпочинається казка?
Чому Мартіно прозвали Вперта Голова. 
Знайдіть опис дороги. Чи легко було її здолати?
Поміркуйте, яка головна думка твору? Який би ви дали заголовок?

Математика С.150-151
Розглянути №943 (усно), 
Виконати№946(спочатку знайти масу цілого кексу, 
пригадайте як знаходити число за його дробом),
 948, 949 (1 стовпчик)

Повторення Задачі на знаходження дробу від числа
23.04. четвер
Природознавство С.147-148
Про що розповідає карта природних зон україни?
Пригадай, які теплові пояси і природні зони є в Євразії? 
Які природні зони характерні для України?
Поміркуй, чому господарська діяльність людей залежить
 від природних умов певної природної зони?

Укр мова С.182-183
Вправа 416, Виконайте тестові завдання
Вправа 417, Прочитайте текст. Перекажіть. 
Випишіть із першого абзацу числівник на
 означення часу. 
Запишіть його словами.
Спишіть другий і третій абзаци тексту. 
Запишіть числа словами. 
Підкресліть у тексті займенники й числівники.

Літературне читання С.155-158
А. Костецький Мрія. Спішу додому.
 Познайомитися з життєвим і творчим шляхом поета.
Виразно читати вірші.
Яким ти уявляєш хлопчика. Що б ви йому порадили?

Інформатика С. 141-144
Запам ятайте алгоритм додавання анімації на
 слайді (підручник С.142), 
Відкрийте вашу презентацію, 
додайте слайди, змініть їх, додайте 
зображення, спробуйте додати анімацію.
4-Б клас (13.04-17.04) 


Математика

Дата
Завдання

13.04
Виконати №911,912(усно),914, 915, 917(усно), 919,920(*)
С.145-146
14.04
Виконати №921(усно),922(усно),923, 924(1), 926, 927   
С.147-148
15.04
Виконати №929(усно),931(усно),930, 933(перші3), 934
С.148-149
17.04
Виконати 935-936(усно), 937939, 941(перші три)
С.149-150

Українська мова

Дата
Завдання

13.04
Впр.395(усно), 396, 397, 398
С. 173-174
14.04
Впр.399(усно), 400, 401(усно), 402
С. 174-175
15.04
Впр.404, 405, 406(усно), 407  
С.177-178
16.04
Впр.408(усно), 409,  410(усно), 411
С. 178-179

Літературне читання

14.04
Читати і переказувати, відповідати на питання.
 Переглянути фільм-казку
С.137-139
15.04
Прочитати казку до кінця. 
Визначити головних персонажів твору.
 Які дари одержує Гвідон від царівни?
Які дива бачили гості на острові. 
Співставте  прочитану казку з фільмом (*)
С.139-142
16.04
Читати і переказувати  уривок Г-К.Андерсен. Гидке каченя. визначити персонажів твору.
Ваше відношення до них.
С.143-146
17.04
Прочитати продовження казки.  
Визначте головну думку твору. 
Зверніть увагу на рядки, де відбулося перетворення каченяти на прекрасного лебедя, які почуття воно переживало? Яке ваше відношення до казки?
С.146-150

Природознавство

15.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
Яке значення мають річки та водойми в житті людей?
Поміркуй, де ще, крім водойм і річок, міститься вода в природі?
Добери загадки та приказки про воду.
С.141-142
16.04
Підготувати проект «Водойми рідного краю, їхній стан
та охорона» (можна підготувати презентацію) 
С.143

Інформатика

16.04
Опрацювати за підручникомВиконати завд.1, С.140
 Запам ятайте алгоритм розміщення зображення на слайді С.139,
Відкрийте вашу презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення.
С.138-140
4-Б клас (13.04-17.04)

   13.04.2020           понеділок
Математика С.145-146
Виконати № 911,912(усно), 
обчислити 914, пригадайте, як обчислювати приклади на сумісні дії,
яку дію потрібно робити першою і т.д.,
розв’язати задачу 915,
пригадайте, як розв’язувати задачі на зведення до 1,  
919 розв’язати рівняння, розв’язати 920 задачу(*)
Українська мова С.173-174
Вправа 395(усно), прочитати казку, поширюючи речення прислівниками
з довідки. Перекажіть
Вправа 396списати прислівники, згрупувавши їх за
питаннями як? де?  коли?       звідки? Знайти прислівники-антоніми.
Вправа 397, списати 1 абзац тексту, розкриваючи дужки
Вправа 398, виконати вправу 397 до кінця, підкреслити прислівники.

                                14.04.2020           вівторок
Українська мова С.174-175
Вправа 399(усно), прочитати вірш, визначити який це текст – художній, 
діловий, науково-популярний.
Вправа 400, визначити, який це текст, списати, поширивши текст однорідними 
членами речення з довідки, записати через кому.
Вправа 401 (усно), визначити, який це текст, поширивши текст однорідними
членами речення з довідки, порівняйте тексти вправ 400,401, які прислівники 
вживаються в науково-популярному тексті?
Вправа 402, скласти і записати поради Як зустрічати гостей
використовуючи подані словосполучення
Літературне читання С.137-139
Прочитати уривок казки. Переглянути фільм-казку 
Математика С. 147-148
Множення на двоцифрові і трицифрові числа
Розглянути № 921,922(усно)пригадайте алгоритм множення 
двоцифрових чисел, 
Виконати № 923 , №924(1), №926, 
пригадайте знаходження дробу від числа, 
обчислити №927.

приклади множення двоцифрових чисел на розрядні
                             15.04.2020           середа
Природознавство  С.141-142
Яке значення мають річки та водойми в житті людей?
Поміркуй, де ще, крім водойм і річок, міститься вода в природі?
Добери загадки та приказки про воду.

Математика С.148-149
Розглянути № 929(усно), перевір обчислення, 931(усно)
Виконати №930, 933(3 приклади), 934 
Українська мова С.177-178
Вправа 404, Спишіть текст, поширюючи речення власними прислівниками.
Вправа 405, Випишіть прислівники, у дужках запишіть питання, на які вони
відповідають. Складіть із 2 прислівниками речення (на вибір).
Вправа 406(усно), Прочитайте текст, 
Доберіть прислівники до виділених дієслів. 
Зверніть увагу на рубрику «Спілкуймося красно!».
Вправа 407.Складіть і запишіть  речення з прислівниками вправи 405 на вибір 
.
Літературне читання С.139-142
Прочитати казку до кінця. 
Визначити головних персонажів твору.
Які дари одержує Гвідон від царівни? 
Які дива бачили гості на острові. 
Співставте прочитану казку з фільмом (*)



                                        16.04.2020           четвер


     Природознавство С.143
    Навчальнийпроєкт"Водойми рідного краю,  їхній стан та охорона" 
    (можна підготувати презентацію) 
   Українська мова С.178-179
    Вправа 408(усно), 
   Прочитайте текст. Знайдіть в тексті словосполучення прислівників і 
  дієслів, від яких вони залежать.
   Вправа 409, Доберіть до дієслів прислівники, 
   які найбільше підходять за змістом. 
   Складіть і запишіть речення з 2 словосполученнями.
   Вправа 410 (усно), Прочитайте текст. Перекажіть.
   Складіть на основі прочитаного тексту інструкцію
    «Як спілкуватися по телефону».  
    Використайте словосполучення прислівників і дієслів із тексту.
    Вправа 411, Складіть і запишіть розповідь
    «Я в бібліотеці», уживаючи прислівники тихо, уважно, цікаво, затишно.
     Літературне читання С.143-146
    Г-К.Андерсен. Гидке каченя.
    Прочитати уривок, визначити персонажів твору. 
    Ваше відношення до них.
    Інформатика С. 138-140
    Запам ятайте алгоритм розміщення зображення на слайді С.139,
    Відкрийте вашу презентацію, додайте слайди, змініть їх, додайте зображення.
    
      Переглянути мультфільм
    «Корисні підказки. Сам вдома»

17.04.2020           п `ятниця
Літературне читання С.146-150
Прочитати продовження казки.  
Визначте головну думку твору. 
Зверніть увагу на рядки, де відбулося
перетворення каченяти на прекрасного лебедя, 
які почуття воно переживало? 
Яке ваше відношення до казки?
Математика С.149-150
Розглянути № 935(усно), розв’язати задачу за малюнком,
№936(усно), пояснити обчислення,
Виконати №937; 939 записати вирази і обчислити їх, 
941(перші три)обчислити приклади 

06.04.2020           понеділок

Математика С.140-141 Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число 
Розглянути №№876,878 (усно), 
Виконати 879, 883 письмово

Українська мова С.166-167
Вправа378 (усно),прочитайте речення в колонках зліва і справа, від яких частин мови залежать слова веселий, ласкава, голосне? Поспостерігайте які з них змінюються, а які не змінюються
Перевірте себе за правилом, запам ятайте, що таке прислівник, на які питання відповідає? 
Розкажіть правило.
Вправа 379(усно) прочитайте прислів я, поясніть їх зміст 
Вправа 380 ( прочитайте текст вправи, спишіть 1 абзац, підкресліть прислівники),
Вправа 381 (спишіть вправу 380 до кінця, підкресліть прислівники, поставте до них питання. Позначте будову виділеного слова, доберіть антонім.
07.04.2020    вівторок

Українська мова  С.168-169
Вправа 383(усно), прочитайте вірш, зверніть увагу на виділене слово, яка його будова? Прочитайте правило, запам ятайте,  прислівники не змінюються, а тому не мають закінчення.
Вправа 384, списати, виконати завдання
Вправа 385(усно), прочитати словосполучення, скласти 2 речення зі словосполученням на вибір.
Вправа 386, списати текст, добираючи з дужок прислівники. Позначити будову підкреслених прислівників.

Повторити  "Дієслова на -ся". https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU

 Літературне читання С. 119-121
Повторити  "Життя і творчість Леоніда Глібова. Вивчити байку. Л. Глібов "Зозуля й Півень" (стор.119-121)

Математика С.141-142
Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями
Виконати 886, 887(усно), порівняти задачі, чим вони відрізняються?
888 розв язати рівняння,892 обчислити приклади

Повторення Задачі на знаходження дробу від числа. https://www.youtube.com/watch?v=0f172yDPRFU&t=273s
Природознавство  С.136-137
  "Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?)  
                                                             08.04.2020    середа
   Математика С.142-144
   Виконати приклади№893, 
   розв язати 894 , пригадайте алгоритм розвязування задач на рух, 
   895,896 (усно),ознайомитися з прикладом знаходження частки, 
    900, 901 самостійно виконати в зошит

«Повторення правил множення числа на добуток. Подання дробу як частки двох   чисел.»

 Укр.мова С.170-171
Вправа 387(усно), прочитати текст вправи, знайти дієслова та залежні від них     прислівники. Зверніть увагу на зразок.
Вправа 388, списати фразеологізми, уписуючи в дужках близькі за значенням      прислівники з довідки.
Вправа 389, спишіть, підкресліть головні і другорядні члени речення.

Літературне читання С.129-133
"Особливості п'єси-казки як жанру. Неля Шейко-Медведєва "Лисиця, що впала з неба", С. 129-133 
Дати відповіді на питання: Від чого автор застерігає читачів?
Поміркуйте, чим п'єса відрізняється від творів інших жанрів?


                                                09.04.2020   четвер
Природознавство С.138-140
У чому особливості Чорного й Азовського морів?

Укр.мова С.172-173
Вправа 391 (усно), прочитайте загадки, знайдіть прислівники з 
протилежним значенням (антоніми)
Вправа 392, списати 1 абзац тексту,підкреслити прислівники-синоніми
Вправа 393(усно), прочитайте фразеологізми, замініть їх прислівниками-
синонімами з довідки
Вправа 394, списати 2 абзац вправи 392, підкреслити прислівники

Інформатика С. 132-137
Запам ятайте, що таке презентація, алгоритм створення презентації С.134. 
Спробуйте відкрити на комп’ютері програму для створення презентації. 
Створіть слайд. Клікнувши правою клавішою миші,  команда створити слайд
Збережіть презентацію
Літературне читання С.134
Перевір себе. Дати відповіді на запитання

                                       10.04.2020  П’ятниця
Літературне читання С.135-136
   Олександр Пушкін-видатний російський поет. 
   Ознайомитися з його життєвим і творчим шляхом.
   Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі ка­зок...». 
   Життя і творчість    Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. 
   О. Пушкін «Казка про царя  Салтана...» (урив­ки)

   Математика С.144-145
   Виконати № 903(усно), розглянь записи і поясни розв’язання, 
  904,обчислити,
  906 розв’язати задачу 
  909 обчислити приклади 

  Повторення "Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел 
   на    розрядні числа. 
  Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу   від числа."

4-Б клас (06.04-10.04)
Математика
Дата
Завдання

06.04
Розглянути № 876(усно)878(усно), Виконати 879,883
С. 140-141
07.04
Виконати №886, 887(усно) порівняти задачі, 888, 892
С.141-142
08.04
Виконати №893894, 895(усно), 896(усно), 900, 901
С.142-144
10.04
Виконати №903(усно),904, 906, 909
С.144-145

Українська мова
Дата
Завдання

06.04
Впр.378(усно, вивчити правило),379(усно), 380,381
С. 166-167
07.04
Впр.383(усно,вивчити правило), 384, 385(усно), 386
С. 168-169
08.04
Впр.387(усно), 388, 389
С. 170-171
09.04
Впр.391(усно),392,393(усно),394
С. 172-173

Літературне читання
07.04
Л.Глібов. Зозуля і Півень. Вивчити напам’ять
С.119-120
08.04
Читати і переказувати, відповідати на питання Від чого автор застерігає читачів? Поміркуйте, чим п'єса відрізняється від творів інших жанрів?
С.129-133
09.04
Відповідати на питання Перевір себе.
С.134
10.04
Читати і переказувати Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі ка­зок...». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (урив­ки)
С.135-136


Природознавство
08.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
"Чим відрізняється рівнинна річка від гірської?)  
С.136-137
09.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
У чому особливості Чорного й Азовського морів?
С.138-140

Інформатика
09.04
Опрацювати за підручником. Виконати завд.2, С.137
Запам ятайте, що таке презентація,  алгоритм створення презентації
 С.134. Спробуйте відкрити на комп’ютері
 програму для створення презентації. Створіть слайд. 
Збережіть презентацію
С.132-137


Математика
Дата
Завдання

16.03
Виконати № 804,805,809,812,813
С. 132-133
17.03
Виконати №814(усно),816(усно)818,821,822,
ДПА Р5 в2 (С.22-23)рекомендовано
С.133-134
18.03
Виконати №824(усно),826,829,830
С.134-135
20.03
Виконати №832,835(усно),836,837,838
С.135-136
30.03
Виконати №841,840(усно),842,848
ДПА Р6 в1 (С.24-25) рекомендовано
С.136-137
31.03
Виконати №849(усно), 850, 851(усно), 855(усно), 856,  857(1)  ДПА Р6 в2 (С.26-27)рекомендовано
С.137-138
01.04
Виконати №859-861(усно),862,864,865,866
ДПА Р7 в1 (С.28-30)рекомендовано
С.138-139
03.04
Виконати№867-868(усно),869,870(усно),874,875
ДПА Р8 в1(С.34-36)рекомендовано
С.139-140
Українська мова
Дата
Завдання

16.03
Впр.345,346(вивчити),347,348
С. 151-153
17.03
Впр.349,вивчити правило, 350,352
ДПА Р5 в2(С.44-47)рекомендовано
С. 153-154
18.03
Впр.353(усно),354(усно),355,356
ДПА Р6 в1 (С.48-51)рекомендовано
С. 155-156
19.03
Впр.357,358,360
ДПА Р6 в2 (С.52-55)рекомендовано
С. 156-157
30.03
Впр.362,363,365
ДПА Р.7 в1 (С.56-59)рекомендовано
С. 158-159
31.03
Впр.366,367(усно),369
ДПА Р7 в2 (С.60-63)рекомендовано
С. 160-161
01.04
Впр.370,371(вивчити правило),373
ДПА Р8 в1 (С.64-67)рекомендовано
С.163-163
02.04
Впр.374(1 абзац),375(усно),376,377
ДПА Р8 в2 (С.68-71)рекомендовано
С. 165-166
Літературне читання
17.03
Вивчити напам’ять «Хор лісових дзвіночків»
С.111
18.03
Виразно читати
С.112
19.03
Виразно читати
С.113-114
20.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.117-118
31.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.119-121
01.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.121-123
02.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.123-127
03.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.127-128
Природознавство
18.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.128-129
19.03
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.130-131
01.04
Читати і переказувати, відповідати на питання
С.132-133
02.04
Підготувати проект «Річки України»
С.134-135
Інформатика
19.03
Опрацювати за підручником
С.119-123
02.04
Опрацювати за підручником
С.124-129
Основи здоров’я (Пєтухова О.Г.)
20.03
Рух на перехресті, майдані

03.04
Аварії на дорогах


03.04. П`ятниця
Літературне читання С.127-128
Чи з`явилися в п `єсі нові герої?
Хто вони? Поміркуй,з якою інтонацією треба читати слова цієї особи
Математика С.139-140Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число №№867-868 (усно), 869,874, 875

Немає коментарів:

Дописати коментар