Інформатика 8-Б клас


Завдання для  учнів 8-Б класу

Дата
Тема
Завдання
17.03
Величини логічного типу, операції над ними
Опрацювати п.5.1, 5.2 с. 52-53 підручник [1]; п.13.1 підручник [2] с. 52-53. Скласти опорний конспект. Виконати задачі с. 53 підручник [2]
19.03
Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
Опрацювати п.5.3- 5.5 с. 53-59 підручник [1]; п. 13.2 с. 53-54 підручник [2]. Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61підручник [1]; 13.3, 13.4 с. 54-56; завдання 1 с. 57 підручник [2]
31.03
Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. Співвідношення типів даних та лементів для введення даних, зчитування даних з елементів введення
Опрацювати п.7.1 с. 71-74 підручник [1]; п. 15.1- 15.3 с. 77- 81 підручник [2]. Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61 підручник [1]; 15.12 с.89 підручник [2]
02.04
Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин
Опрацювати п.6 с. 61-62 підручник [1]; 13.8 с. 58-60 підручник [2] Скласти опорний конспект. Виконати задачі п. 5.6 с.60-61 підручник [1]; 13.9 с. 60-61, 13.15 (1) с.66 підручник [2]
Підручник 2



















07.04.2020 вівторок

8 клас - п. 6.4 Алгоритми та величини (зробити конспект зошиті) С.200-202
(фото або скриншот на ел адресу skripka_7@ukr.net )

09.04.2020 четвер

8 клас – п.6.5 Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. (зробити конспект зошиті) С.203-206
(фото або скриншот на ел адресу skripka_7@ukr.net )

14.04.2020 вівторок

8 клас – п.6.5 Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список. (зробити конспект зошиті) С.206-213
Виконати в зошит Завдання 1, 2,С.212 
(фото або скриншот на ел адресу skripka_7@ukr.net )

16.04.2020 четвер

8 клас – п.6.6 Цикл з лічильником. (зробити конспект зошиті) С.213-215
Виконати в зошит Завдання 1, 2,С.216 (фото або скриншот на ел адресу skripka_7@ukr.net )


21.04.2020 вівторок

8 клас – п.6.7 Цикл з передумовою (зробити конспект зошиті) С.217-220 Пр. робота 12 С.220-221
Виконати в зошит Завдання 1, 2,С.219 (фото або скриншот на ел адресу skripka_7@ukr.net )

23.04.2020 четвер

8 клас – п.6.8 Відображення графічних обєктів засобами мови програмування (зробити конспект зошиті) С.221-226 Пр. робота 13 С.228
Виконати в зошит Завдання 1, С.227 (фото або скриншот на ел адресу skripka_7@ukr.net )
http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/8_klas_informatika_rivkind_2016.pdf

 05.05.2020 вівторок

Тема.Розв’язування компетентнісних задач 

1. Теоретичний матеріал
    Одним із найважливіших розділів курсу інформатики 8 класу є розв'язування компетентнісних завдань. Адже такі завдання є своєрідним підсумком та мірилом підготовки учнів до життя засобами навчального предмету. 
    Нагадаємо, що до компетнтнісних відносять завдання, що не передбачають наявність чітко визначеної моделі (у вигляді конкретних формул чи законів, які слід застосувати), прописаних вхідних даних та результатів. Компетентнісні завдання з інформатики можна розглядати як комплексні задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних ІКТ як засобу розв’язування, надання різнорівневої допомоги та критеріїв оцінювання як кінцевого результату, так і способів його отримання. 
    Розв’язування компетентнісних завдань зазвичай передбачає сім етапів діяльності учнів:
    На етапі
    - визначенняідентифікації даних учень аналізує умову задачі, правильно ідентифікує поняття, деталізує запитання, знаходить у тексті задачі відомості та дані, які задані в явному чи неявному вигляді;
    - пошуку даних учень формує стратегію розв’язування задачі, планує свою роботу при виконанні завдання, добирає умову пошуку для розв’язування завдання, співставляє результати пошуку із метою, здійснює пошук даних в Інтернеті;
    - управління учень структурує потрібні дані для пошуку розв’язку, вставновлює властивості об’єктів, які є суттєвими, аналізує зв’язки, які існують між об’єктами;
    - інтеграції учень порівнює і зіставляє відомості із кількох джерел, виключає невідповідні та несуттєві відомості та вчасно зупиняє пошук;
    - оцінки учень правильно шукає необхідні відомості, відбирає ресурси згідно з сформульованими чи запропонованими критеріями;
    - створення учень враховує особливості призначення підсумкового документа, добирає середовища опрацювання даних, стисло і логічно викладає узагальнені дані, обґрунтовує свої висновки;
    - передавання повідомлень учень у разі потреби архівує дані, адаптує повідомлення для конкретної аудиторії, створює результат своєї роботи акуратно та презентабельно, обговорює його через електронну пошту або демонструє перед визначеною аудиторією.


Домашнє завдання

    У Тетянки день народження: їй виповнюється 6 років. Дівчинка хоче запросити друзів (разом з нею до 10 чоловік) на свято у дитяче кафе. Тетянка звернулача до вас за допомогою. Потрібно: створити запрошення на свято; обрати сценарій свята; створити вітальний відеофайл для іменинниці; складсти меню; обчислити віртість проведення свята.
    На електронну адресу вчителя (skripka_7@ukr.net) надішліть розв’язок завдання: текстовий файл запрошення на свято; текстовий файл сценрію свята; невеличкий віеофайл вітання для іменинниці; табличний файл (MS Excel / LibreOffice Calc) розрахунку вартості проведення свята.

07.05.2020 четвер
Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів

    Успіх у сучасному світі багато в чому визначається здатніс­тю людини проектувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій та оцінювати досягнення поставлених цілей.
    Проект являє собою самостійне доскональне вирішення певної про­блеми з презентацією результатів роботи.
    Навчальний проект — спільна навчально-пізнавальна, дослід­ницька, творча або ігрова діяльність учнів-партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення спільного результату з розв’язування певної проблеми.
    Виконання проекту на уроках інформатики дозволяє не тільки опа­нувати комп’ютерні технології, але й навчитися прийомам самостійної роботи від вибору теми до постановки цілей, від народження гіпотез до розробки алгоритму та створення готового електронного продукту.

    Які бувають проекти
    Розглянемо деякі види навчальних проектів.
    - Практико-орієнтований проект націлений на соціальні інтереси учасників проекту або зовнішнього замовника. 
    - Дослідницький проект за структурою нагадує наукове дослі­дження. Він включає обґрунтування актуальності обраної теми, визначення завдань дослідження, висунення гіпотези з подаль­шою її перевіркою, обговорення отриманих результатів. При цьому використовуються методи сучасної науки: лабораторний експери­мент, моделювання, соціологічне опитування й інші.
    - Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт або явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії (публікація в ЗМІ, зокрема в Інтернеті).
    - Творчий проект передбачає максимально вільний і нетрадицій­ний підхід до подання результатів. Це можуть бути літературні альманахи, театральні вистави, спортивні ігри, відеофільми тощо.
    - Рольово-ігровий проект. Учасники беруть на себе соціальні ролі або ролі літературних чи історичних персонажів з метою відтворення че­рез ігрові ситуації різних ситуацій соціальних або ділових відносин.

    Робота над проектами проходить в кілька етапів:
    1. Підготовка до роботи над проектом.
    2. Вибір теми.
    3. Постановка мети і завдання проекту.
    4. Пошук інформації для проекту.
    5. Виконання завдань проекту.
    6. Підготовка до захисту проекту.
    7. Презентація (захист) проектів. Аналіз результатів проектної роботи.

2. Робота в класі


Проект «Роль всесвітньої мережі Інтернет у нашому житті» 

    Розглянемо етапи роботи над проектом на прикладі проекту «Роль всесвітньої мережі Інтернет у нашому житті».
    Мета проекту:
    - дослідити, яке місце займає Інтернет у нашому житті;
    - дізнатись, які небезпеки та можливості приховує в собі мережа;
    - підготувати рекомендації для активних користувачів Інтернету.
    Тривалість проекту: 4 уроки. 


    У ході виконання проекту ви проаналізуєте користь та можливу шкоду від Інтернету та знайдете відповідь на питання: як не заблукати у всесвітній мережі. Для пошуку шляхів вирішення проблеми потрібно визначити основні тематичні питання проекту. Вхідне тестування по­каже, чи існують у вас проблеми в користуванні Інтернетом, а якщо існують, то які саме. Далі ви об’єднаєтесь в групи для роботи над питанням, яке вас зацікавило. Результати роботи варто оформити як презентацію, в якій підбиваються підсумки роботи групи учнів.
    Працюючи над завданням проекту, ви маєте змогу:
    - вдосконалити навички користування інтернет-ресурсами;
    - навчитися знаходити причинно-наслідкові зв'язки між подіями;
    - навчитися узагальнювати інформацію;
    - навчитися швидко шукати та критично оцінювати інформацію, подавати її у найкращій для сприйняття формі.
    Для планування і контролю за виконанням завдань проекту доцільно створити інформаційну модель проекту у формі карти знань:


План реалізації проекту передбачає розв’язання компетентнісних задач, які ви розглянете у наступному уроці.
    На етапі подання результатів проекту група учнів повинна створи­ти звіт про результати виконання завдань проекту у вигляді текстового документа або презентації. 
    Звіт повинний містити такі відомості:
    • мета проекту;
    • ключове і тематичні питання проекту;
    • задачі, які розв’язувались у ході виконання проекту;
    • URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані;
    • результати виконання завдань проекту;
    • висновки, які учасники проекту зробили на основі результатів ви­конання завдань;
    • аналіз досягнення мети проекту.
    Завершальним етапом роботи над проектом є його публічний за­хист, в ході якого відбувається презентація звіту про результати ви­конання завдань проекту. Ви повинні оцінити рівень подачі та оформ­лення результатів дослідження кожної групи за чітко прописаними критеріями оцінювання.

    ВХІДНЕ ТЕСТУВАННЯ

    Зробимо висновки: робота над проектом дозволяє вам спробувати свої сили, перевірити знання і показати публічно досягнутий резуль­тат. Це діяльність, спрямована на розв’язування цікавої проблеми, що носить практичний характер, має важливе прикладне значення.

   
3. Домашнє завдання:

        Дйте письмово відповіді на запитання:
        1. Що таке навчальний проект?
        2. Які бувають проекти?
        3. З яких етапів складається робота над проектом?
        4. Які відомості повинен містити звіт про результати виконання завдань проекту?
        5. Яку допомогу в навчанні ви отримуєте в Інтернеті?
        6. Які засоби захисту від інтернет-небезпеки ви використовуєте? 


4. Підручник:  стор. 237-238

Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі



14.05.2020 вівторок

Навчальний проект: Дослідження моделі необмеженого розповсюдження комп’ю­терного вірусу в мережі Інтернет. 

    1) Учень отримав електронного листа, до якого був прикріплений файл, що містив комп’ютерний вірус ILOVEYOU. Коли учень відкрив файл, вірус видалив усі графічні і звукові файли на диску, а потім, використовуючи адресну книгу поштової про­грами, розіслав такого саме листа всім знайомим учня. Завдя­ки використанню електронної пошти вірус ILOVEYOU заразив величезну кількість комп’ютерів по всьому світу за один день. Визначте, скільки комп’ютерів інфікував комп’ютер учня через 24 години, якщо середній коефіцієнт поширення вірусу дорівнює двом адресам за годину. Наявність засобів антивірусного захисту не враховувати. Динаміку поширення комп’ютерного вірусу можна описати за допомогою математичної моделі.

    Дано: Кі, Кі+1 — число заражених комп’ютерів в i-й та (і+1)-й моменти часу;
                R — коефіцієнт поширення вірусу;
                Т — загальний час поширення вірусу; 
                dt — період поширення вірусу.

    Знайти: К — кількість заражених комп’ютерів за час Т
    
    Зв’язок: N = Т / dt; Кі+1 = Кі+ Кі *  R, i = 1..N

    2) Розробіть інтерфейс проекту згідно з рисунком. 





    3) Запишіть код обробника події для кнопки Обчислити
   




 
    4) Виконайте програму для початкових значень задачі. Зробіть висновки.
19.05.2020 четвер
Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі 


21.05.2020 вівторок

Захист проекту
План:
    1) Тема проекту
    2) Учасники проекту та розподіл ролей
    3) Основна ідея проекту
    4) Додаткова ідея, запропонована для розгляду групи
    5) Дослідницьке завдання
    6) Використані друковані інформаційні джерела
    7) Використані інтернет-джерела
    8) Результат проекту та форма його представлення
       26.05.2020 четвер
        27.05.2020 підсумкова контрольна робота
Підсумковий урок.
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за рік

27.05.2020 
Підсумкова контрольна робота

Для того, щоб виконати контрольний тест, потрібно 27.05
 перейти за посиланням 
Вказати Прізвище, ім'я  код доступу 3928422
та натиснути "приєднатись"

Пройти тест в онлайн режимі.
Зараховується перша спроба! Будьте уважні!





Немає коментарів:

Дописати коментар